..
.     
.
.

Projekty > v této sekci se Vás pokusíme seznámit s naší prací, s projekty, které prošly našima rukama. Vyberte si, která oblast Vás zajímá:

.

Firemní styl:


Cesa group | jednotný vizuální styl

Jednotný vizuální styl CESA group zabývající se fotovoltaickou energií jsme vytvořili ke konci roku 2008.
Vedle značky a typografie navrhujeme také reklamní slogan - "energie v tom nejlepším světle". Následují logotypy jednotlivých dceřiných společností a kompletní design manuál.








Právo spolupráce | vizuální styl, webdesign

Vizuální styl projektu Právo spolupráce.







Green Bags | vizuální styl, tiskoviny

Vizuální styl projektu.







Réxim | vizuální styl salonu Réxim, webdesign

Vizuální komunikace luxusního krejčovství Réxim. Redesign stávajícího logotypu se zachováním znaku, merkantilní tiskoviny, vizitky s imitací textilií, internetové stránky. Ve vizuální komunikaci je zachována tradice Réxim ve spojení s novými technologiemi.







Formula Fun | jednotný vizuální styl sportovně-kulturní akce





Stillea | corporate image firmy, jejímž posláním je vyrábět a nabízet funkční řešení, která umožňují zásobování kvalitní pitnou vodou.



Market Vision | Logotyp a jednotný vizuální styl marketingové společnosti Market Vision



Ecologica+ | logotyp, webdesign

ECOLOGICA je vzdělávací program, který se celistvě věnuje krajině a vztahovému fenoménu krajiny a člověka ve všech souvislostech.ECOLOGICA podněcuje a pomáhá objevovat a pracovat v krajině, realizovat přímou akci, uvažovat a pracovat v souvislostech, v kolektivu si určovat své role a zájmy tak, aby výsledek práce – zejména v rámci segmentového Výukového programu ECOLOGICA – byl kolektivním dílem různě zaměřených žáků a studentů (např. redaktor, fotograf, DTP pracovník a programátor, etnograf, mediální a PR odborník, novinář, projektový manažer a další).



Férová nemocnice | logotyp a vizuální styl projektu Ligy lidských práv

„Férová nemocnice“ je projekt Ligy lidských práv, který má celkově přispět k zajištění účinného prosazování práv pacientů, posílení pozice pacientů v rámci poskytování zdravotnických služeb, zvýšení informovanosti o jejich právech a jejich přístupu ke spravedlnosti. Na straně zdravotnických zařízení pak k větší otevřenosti, znalosti právní úpravy a práv pacientů i jejich respektování. Nerealizováno.



Svět knihy | logotyp a vizuální styl kulturní akce



Bohemia Racing Team | logotyp a vizuální styl



Praha 10 | jednotný vizuální styl městské části



Národní rada osob se zdravotním postižením | jednotný vizuální styl



Dame en Vert | jednotný vizuální styl e-shopu s bio kosmetikou



Antifreeze | značka a celkový vizuální styl nemrznoucích kapalin





Comfort Diet | corporate design produktu Comfort Diet


Corporate design produktu Comfort Diet (jídlo je posíláno zákazníkovi, může si vybrat z několika druhů diet podle zdravotního stavu, podle alergie apod.). „Nakousnutá“ porce jídla na talíři tvořící písmeno „c“. Zajímavá možnost „průhledu“ symbolu na fotografii.





Neziskový sektor:


České centrum v New Yorku | motiv na trička, pozvánky apod.

Motiv pro České centrum v New Yorku vznikl pro akci Czech Street Festival (viz fotografie). Původní nápad je z roku 2003, kdy jsme plakát vystavovali v rámci přehlídky Czech republic and Me. Realizace: studio Najbrt.
Text [DOH-BREE DEHN] se stal nejen oficiálním názvem Street festivalu, ale začal se používat pro akce Českého centra v New Yorku. Například v listopadu 2005 - diskuzní setkání s Janem Třískou. Viz. pozvánka.
Motiv a text Dobrý den - psáno pro angl. výslovnost/ tričko / index. stránka / home stránka pro srovnání / pozvánka I. / pozvánka ilustrovaná




Sedmá generace | společensko - ekologický časopis



Člověk v tísni | základní motiv k 15. výročí činnosti, trička



Crazy Youth Festival | vizuální komunikace hudebně-kulturního festivalu, Niesky (GER)



Svoboda zvířat | propagační předměty neziskové organizace



Podané ruce | kampaň neziskové organizace





Film, hudba:


O rodičích a dětech| vizuální styl filmu Vladimíra Michálka



Bobule | kampaň filmu Tomáše Bařiny




Austin Lucas - The Common Cold | design LP vinylu, MC



Short Fuse | limitovaný počet obalů na EP kapely Short Fuse (ger)



Landmine Spring | vizuální styl kapely





Webdesign:


Právo spolupráce | internetová prezentace



Réxim | vizuální styl luxusního krejčovství, webdesign



Bandagrafica | internetová prezentace grafického studia



Rozhledna Svatobor | internetové stránky šumavské rozhledny s interaktivním zobrazením panoramatu


      



Astoria Golf Resort| webdesign a doprovodná grafika



BBH | webové stránky nadace BBH



www.f1sports.cz



Vavřinec | internetová prezentace obce Vavřinec



Chiba | redesign, e-shop Chiba



Landmine Spring | stránky hudební skupiny





Knihy, periodika, tiskoviny


F.R. Dragoun, poslední romantik aneb život a dílo umělce | rozsáhlá výtvarná publikace

Jde o rozsáhlou publikaci s velkým množstvím textů, básní, dokumentů, vzpomínek a rozsáhlou galerií Dragounových skic, maleb a kreseb. Tyto roviny jsme spojili v celistvý výtvarný počin.
Slavnostní uvedení knihy se konalo 29. října:

Zbyněk Konvička, Písecký deník:
Na jejím slavnostním uvedení v Hotelu U Kapličky nechyběli vedle autorů malíře Romana Kubičky a vydavatele Václava Kinského také synové slavného píseckého malíře Jiří Dragoun a hudebník Roman Dragoun.
Kniha je reprezentativním výborem prací mistra Dragouna. Najdeme zde především olejomalby krajin, zátiší a portréty slavných i zcela obyčejných lidí. Mnozí Písečané tam najdou i sebe nebo své známé. Mezi posledními z nich, které F. R. Dragoun portrétoval, byla i herečka Bára Štěpánová.
I ona do knihy přispěla, stejně jako další spoluautoři, svými vzpomínkami na setkání s malířem, jehož dílo je známé daleko za hranicemi regionu. Zazpívala i šanson, věnovaný F.R. Dragounovi. Celý večer pak Roman Dragoun zpíval písně s podmanivými texty svého otce.







Sedmá generace | společensko - ekologický časopis - redesign logotypu, obálky. Sazba, fotoeditorial.



s|v|i|t | fotografická publikace Ondřeje Fišera, značka vychází z konceptu fotografií - 4 pole, 4 fáze



Proroctví Leonarda da Vinci | ruční práce. Uznání odborné poroty v kategorii "kniha objekt" za autorskou aplikaci Leonardova principu obrácené typografie (přehlídka Fenomén kniha)



Pf MxB | novoročenka



Boomerang media | série pohlednic





Ilustrace:


Jak pan Král přemohl draka a vzal si paní Královnu | ilustrace pohádky


Bobule | vizuální styl filmu Bobule



Pohádky bratří Grimmů | ilustrace pohádek



Portáš | ilustrace, motivy pro horskou chatu



Sjíždím Jeseníky | ilustrace k propagaci kraje



Ilustrace na placky| drobné barevné ilustrace